Contact

Meldingen of klachten?

Wanneer je niet tevreden bent met iets wat iemand doet, of je bent het niet eens met de dingen die gebeuren of beslist worden, dan kan je hierover praten met een begeleider of de hulpverleningscoördinator. Zij zullen jou dan helpen om een oplossing te zoeken voor jouw probleem.

Komen jullie er samen niet uit, kun je contact opnemen met Cindy. Ook zij zal jouw verhaal beluisteren. Je kunt een melding doen. Als je ontevredenheid zo groot is, kan het zijn dat je een klacht wil indienen. Dit kan je doen door jouw klacht te vertellen aan:

  • Cindy Rutten: regie door de cliënt, klachtenbehandeling en bescherming van persoonsgegevens
    • Cindy kan helpen wanneer mensen het niet eens zijn met elkaar.
    • Cindy zorgt ervoor dat er discreet en veilig met jouw gegevens wordt omgegaan.
    • 013/78.08.80
    • cindy.rutten@huizelevensruimte.be
  • Michel Rosius: algemeen directeur

Zij zorgen ervoor dat je melding of klacht bekeken wordt en proberen er een oplossing voor te vinden.

 

Voor klachten waarmee je desondanks niet bij ons zou terecht kunnen, kan je je steeds richten tot Opgroeipunt, het (nieuwe) meldpunt van Opgroeien. Opgroeipunt is bereikbaar:

  • Telefonisch: 078 170 000 (elke werkdag, van 8.00u tot 20.00u
  • Via het contactformulier (Opgroeipunt | Opgroeien)
  • Per brief naar Opgroeipunt, Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel